close

影片連結:

https://youtu.be/FlXi317U_fI

Purple-Lamborghini-Skrillex-Rick-Ross.jpg

自殺突擊隊超好看的!! 

上映第一天就殺到電影院

但很多人因為爛番茄網站的評論所以不去看

殊不知那是因為爛番茄被marvel 收買,

還不快去電影院支持!!
 

自殺突擊隊 - Skrillex & Rick Ross - Purple Lamborghini

 

Biggest boss and I been the trillest

我就是最大牌的rapper之一,居高不下
I'm a bigger problem when I click with Skrillex

然而跟Skrillex合作,使其他對手備倍感威脅
Murder on my mind, it's time to pray to God

出現謀殺對手的念頭,是時候向神禱告了
My revolver is not religious, the revolution's born

左輪手槍不是我的宗教信仰,而是拿來解決對手的
You wanna know my name then go and tell them Sarg

你想要知道我是誰? 叫棺材來跟你說
You wanna know my gang: Suicide Squad

你想認識我的幫派 -「自殺突擊隊」
Pistol on my waist, I might make a mistake

手槍就掛在腰部,別怪我我誤射子彈

Dead shot, head shot, oh my god, am I crazy?

死射,爆頭,我的天! 我瘋了嗎?
Drugs every corner, this is Gotham City

無一處沒毒品,歡迎來到高譚市
Killer Croc came to kidnap you, to cut out your kidney

殺手鱷來綁架你,來割掉你的腎
Ain't no mercy, got that purple Lamborghini lurkin'

毫無慈悲,小丑的紫色藍寶堅尼在暗處埋伏
Rozay, don't you know that pussy worth it

Rozay,還不快去把那辣妹
Flooded Rolex at the Grammy awards

賺進大把的鈔票,帶著勞力士出席葛萊梅獎
They still sellin' dope, that's those Miami boys

他們還在引領潮流,跟那些邁阿密的兄弟們
Killers everywhere, it ain't no place to run

殺手無所不在,我無處可逃
Forgive me for my wrongs, I have just begun
原諒我的錯,我只是菜鳥

[Hook: Instrumental]
Ain't no mercy,a-ain't no mercy
沒有慈悲心,我毫無慈悲

got that purple Lamborghini lurkin'

毫無慈悲,小丑的紫色藍寶堅尼在暗處埋伏
Ain't no mercy,a-ain't no mercy
沒有慈悲心,我毫無慈悲
got that purple Lamborghini lurkin'

毫無慈悲,小丑的紫色藍寶堅尼在暗處埋伏

[Verse 2]

Don't be beggin' for your life cause that's a lost cause

不要屈服於逆境,因為那注定失敗

High stakes, body armor, suicide boy

為人生冒一次險吧!穿上盔甲,成為自殺隊員
There's a time for games and there's a time to kill

難關一個個出現,但你能在日經月累的鍛鍊後解決

Make up your mind baby cause the time is here

整理好你的心情 寶貝,因為時間在流逝

Capital murder, capital lettuce

大批人謀殺被抓,政府躺著收錢

Yeah she catchin' my vibe but she can't fathom my cheddar

沒錯 她抓住了我的心,但她無法捉摸我的身世背景

Need a couple gang members for these new endeavors

需要幾個惡棍來解決新麻煩

From this point on anything we do, we do together

需要一群有福同享 有難同當的惡棍

Body on the corner, million in the trunk

轉角都是屍體 大把鈔票湧進後車廂

Seven figures, I will spend that every other month

7位數字的現金,大概幾個月就花玩了

Killer on the corner, talons in the clip

殺手在轉角武裝,摩拳擦掌

Villa Palisade and Paris just to fill with bitches

Palisade別墅、巴黎五星大飯店中的女人都是我的馬子

Say my name and I'm coming with gun squad

有種就說出我的名字、我就烙我的突擊隊來

Everybody runnin', homie, there's only one God

所有人都在逃跑,老鄉,因為這裡只能有一個人稱霸

Cocain, white Ferrari, I'm in the fast lane

古柯鹼,全白法拉利,我在快車道飆車

Every day was life and death, that's when the cash came

當我開始賺不合法的錢,就每天都不知道會死還是活

Count money, drug residue even blood on'em

數著大把鈔票,有毒品 甚至是血殘留在上面

He had a driver 'til I put my cuz on it

我的對手曾有私人司機,但他被我的幫派處理掉了

Kickin' in the dope boy, Suicide Squad 

去踹爆那些毒販吧 ! 自殺突擊隊

Needle in my arm so I'm do or die for it

矢在弦上 ,只能做了! 我也在所不惜

[Hook: Instrumental]

Ain't no mercy,a-ain't no mercy
沒有慈悲心,我毫無慈悲

got that purple Lamborghini lurkin'

毫無慈悲,小丑的紫色藍寶堅尼在暗處埋伏
Ain't no mercy,a-ain't no mercy
沒有慈悲心,我毫無慈悲
got that purple Lamborghini lurkin'

毫無慈悲,小丑的紫色藍寶堅尼在暗處埋伏


[Outro]
Power

權利
Greed

貪婪
Devious

狡猾
Needs

需要
Highstakes

高風險
(Cash money)

來獲取金錢
Dope boy

潮男
(Rap money)

饒舌金錢
Real hip

才是真的嬉皮
Forgive me for my wrongs, I have just begun

原諒我犯的錯,我只是菜鳥
Rozay

 

[註解]綠色字

biggest boss: 

Ross 一直是"老大",就算他最近在減肥,他還是很大隻

他被認為是最有名的rapper之一,而Skrillex是一位真的很有才的電字音樂製作者,

他們倆個的合作很有可能使他們的事業達到顛峰

Murder on my mind:

謀殺在Ross得音樂中,是一個很常見的詞。

很有可能是再說要對付他的競爭對手

他選擇的武器不是獨創一新,也不是再去磨練自己,而是向天神祈求保佑。

旋轉左輪手槍,所以利用他的槍來解決問題。

You wanna know my name then go and tell them Sarg:

Rick Ross曾經是獄警執刑人員,所以你沒辦法知道他的名字

Flooded Rolex at the Grammy awards:

洪水是在借指冰,而這個冰又是一個諺語在說鑽石,廣泛在hip-pop音樂中出現。

Ross和他的邁阿密兄弟們還有在發行、創作一些潮的音樂影片,讓他們賺很多錢。

Dont be beggin' for your life cause that's a lost cause

High stakes, body armor, suicide boy:

Ross 已經透漏他的左輪手槍是他解決敵人的武器,所以在他的字典裡沒有慈悲這兩個字。

他為自殺突擊隊唱這首歌,讓他也成了自殺男孩。沒有比不怕死更危險的人了。

在[蝙蝠俠的新冒險] 的"Joker's Millions"中,小丑曾意圖自殺,但被蝙蝠俠阻止了。

Capital murder, capital lettuce:

在首都謀殺代表"任何謀殺都讓肇事者,因為殺人而罰款" 。所以首都=富裕,生菜=錢

Yeah she catchin' my vibe but she can't fathom my cheddar:

這句歌詞可以參考小丑跟小丑女之間的關係,小丑女被小丑邪惡的想法洗腦,並且愛上他。但她不知道小丑超級有錢。

Need a couple gang members for these new endeavors:

參考自殺突擊隊,這些人都是野蠻、殺人高手的結合,而這個幫派是因為要承擔艱難的任務而成立。

就如同這支突擊隊,Rick Ross有自己的惡棍老鄉們,就像家人一般相扶持。

Kickin' in the dope boy, Suicide Squad:

Ross 在2010年因為在歌詞中使用毒販的名字而被告,所以他就真的又用歌詞反踹他一腳

Needle in my arm so I'm do or die for it:

自殺突擊隊的成員們互相在他們的身上刺下新的刺青"SKUAD"字樣,來證明他們對這個幫派的忠誠

arrow
arrow

    zoey 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()