close
Hurricane Halsey NERVE movie BGM lyrics (Arty remix)

玩命直播真的好好看!和我們的生活蠻貼近的,所以不禁讓人很融入,幻想自己是女主角哈哈
不管是ty 或是 sam都好帥
  
這首歌的影片網址:https://youtu.be/FSfYQRmZTCk

I went down to a place in Bed-Stuy,(註1)
我南下到布魯克林地區
A little liquor on my lips
烈酒殘留在我唇上
I let him climb inside my body
就讓他探索我的身體吧
And held him captive in my kiss
讓他被我的吻俘虜

And there's a storm you're starting now
你引起了一場暴風
And there's a storm you're starting now
你引起了一場狂風
And there's a storm you're starting
你引起的這場暴風

I'm a wanderess
我是個流浪者
I'm a one night stand
是個會一夜情的人
Don't belong to no city
不侷限任何城市
Don't belong to no man
不屬於任何男人
I'm the violence in the pouring rain
我有如傾盆大雨的殘暴
I'm a hurricane
我就如颶風
Ha ah ah ha ah ah ah
I'm a hurricane
我就像颶風
Ha ah ah ha ah ah ah
I'm a hurricane
我就說颶風

I went down to a place in Brooklyn
我南下到布魯克林地區
Where you tripped on LSD
你誤入毒癮的地方
And I found myself reminded
而我憶起我提醒自己
To keep you far away from me
要記得遠離你

And there's a storm you're starting now
你引起的這個風暴
And there's a storm you're starting now
你引起了風暴
And there's a storm you're starting
你引起的這場風暴

I'm a wanderess
我是個流浪者
I'm a one night stand
是個會一夜情的人
Don't belong to no city
不侷限任何城市
Don't belong to no man
不屬於任何男人
I'm the violence in the pouring rain
我有如傾盆大雨的暴力
I'm a hurricane
我就如颶風
Ha ah ah ha ah ah ah
I'm a hurricane
我就像颶風
Ha ah ah ha ah ah ah
I'm a hurricane
我就說颶風

He says, "Oh, baby, beggin' you to save me
他說"哦,寶貝,拜託"你來解放我
Well, lately I like 'em crazy.
好吧,最近我喜歡他們的瘋狂
Oh, and baby, you could devastate me.
哦,寶貝,我知道你不會讓我失望的
Little lady, come and fade me."(註2)
女孩,讓我們來狂歡吧

I'm a wanderess
我是個流浪者
I'm a one night stand
我是個會一夜情的人
Don't belong to no city
不屬於任何城市
Don't belong to no man
不屬於任何男人
I'm the violence in the pouring rain
我如傾盆豪雨的殘暴
Come and fade me
來吧、來和我狂歡吧
Come and fade me
來吧,來和我狂歡吧
I'm a hurricane
我就如颶風


註解:
1。Bed-Stuy 是Bedford-Stuyvesan的簡稱,是一個位於美國紐約布魯克林區的地方

2。Fade me: 大概是在說漸漸消磨體力,狂歡到無體力

電影裡的Sam,真名叫Dave Franco 
  

Ty叫machine gun Kelly , 是個rapper
   

arrow
arrow
    全站熱搜

    zoey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()