close

 

一開始很沈浸在這輕快的節奏,結果他竟然搞烏龍哈哈

目前YouTube 還沒有出官方的影片,只有這個cover的:https://youtu.be/ORS3Y2hIRsA

想聽original 可以去手機音樂電台或Spotify~

 


 

作詞:Nana Rogues & Drake   作曲:Nana Rogues & Drake


Hold on, hold on, fuck that.
等等 等等 馬的
Fuck that shit. 
Hold on, I got to start this 
mothafuckin' record over again, wait a minute.
馬的 等等,我再錄一次 等一下
Fuck that shit. Still on this mothafuckin' record.
乾 我在錄了啦
I'ma play this mothafucka for y'all.
我要唱給你們這群混蛋聽了
Ayy, y'all get some more drinks goin' on, I'll sound a whole lot better.
啊 你們先找點喝的 我等等會唱的更好

Listen, 聽好
seeing you got ritualistic
看到你在典禮裡現身
Cleansin' my soul of addiction for now
我頓時淨化身上的毒癮
'Cause I'm fallin' apart, yeah
因為我心痛的支離破碎 
Tension between us just like picket fences
我們之間的拉扯 就像籬笆的尖端般危險
You got issues that I won't mention for now
你惹上麻煩 但我暫時不會提起
'Cause we're fallin' apart
因為我們的關係已經破裂
Passionate from miles away
熱戀期已經離我們數英里以外
Passive with the things you say
你說的事 我變得沒興趣
Passin' up on my old ways
但提起我以前做的一些壞事
I can't blame you, no, no
我也不能怪你 我沒資格怪你 
Passionate from miles away
熱戀期離我們路遠迢迢
Passive with the things you say
對你說的事已經沒什麼興趣
Passin' up on my old ways
但說起我以前犯的些錯
I can't blame you, no, no
我也沒權利怪你 我也沒資格怪你
Listen, hard at buildin' trust from a distance
聽我說 重建分離的信任很難
I think we should rule out commitment for now
我想我們應該從現在起排除忠誠 承諾
'Cause we're fallin' apart
但我們已經的關係破碎
Leavin', you're just doing that to get even
離開 你只是在報復我做的那些事來獲得公平
Don't pick up the pieces, just leave it for now
別提起過去的種種 要就直接離開吧
They keep fallin' apart
我們的關係持續惡化
Passionate from miles away
熱戀已經遠離我們好幾英里外
Passive with the things you say
對你說的事我沒什麼興趣
Passin' up on my old ways
但提起我過去做的事
I can't blame you, no, no
我也不能怪你 我也沒權利
Passionate from miles away
對彼此的熱情已是數英里之外的事
Passive with the things you say
對你的事反感
Passin' up on my old ways
但提到我過去做的
I can't blame you, no, no
我也沒權怪你
Trying to think of the right thing to say
你試著說些有幫助的話 但⋯


------------------
有翻錯或更好的用詞可以留言😄 謝謝
arrow
arrow
    全站熱搜

    zoey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()