close

Vanze ft. Brenton Mattheus – Forever Lyrics

https://www.youtube.com/watch?v=XbZBO2x51Cs&index=1&list=PLBvZaTor3hYGq8ovcHB2P0V0aCpHQqI5z

456.png

I see the light inside you

我看見你周圍散發出光芒
Brighter than the skies

比天空更耀眼
Hold on just let us escape

等等 我們一起逃離吧
And fly away tonight

今晚我們就啟程

We have the world in our side

全世界都站在我們這邊
When I know together we’ll be alright

當我們還在彼此身邊就一切都會很好
When you sleep forever we will go

當你一暝不視 我們心靈上還是持續著

We are forever learning

我們一生都在學習
One step at a time

一步一腳印
As long as the world is turning

只要世界還在運轉
I’ll be by your side

我就會在你身邊

We’ll keep the fire burning

我們的關係會像愛火一樣不停燃燒
I’ll never see you hurt (I’ll never see)

我不會讓你受到任何傷害(我會不會允許)
You know I can’t explain it

你知道我不是很會解釋
In a way of words

不善用言語表達

We both know that you’ll understand

我知道你能了解我想說什麼
And you’ll see if you take my hand

如果你握著我的手跟我走你就會了解
And I’ll go out of my own way

我會用我獨一無二的方式
For you

只與你
For you

只和你
I’ll go out of my own way

我會用我的方式與你走下去

arrow
arrow

    zoey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()