KSI - Lamborghini (Explicit) ft. P Money

loosing againt o...jpg

[Intro: KSI]
Got rocks on my wrist, that shit you can't resist
手戴著鑽石名錶,你羨慕嫉妒恨的那種
Cash flow greater than the haters hating on my gyst
在高級酒吧灑下白花花的紙鈔,你們只能在那嫉妒
Riding in your face, looking like I found a damn genie
羞辱你一臉,你他媽的就像看到鬼
Wiling in my Lamborghini
林北讓你見識什麼是藍寶堅尼


[Hook: KSI]
La-Lamborghini, La-Lamborghini
藍 藍寶堅尼 藍 藍寶堅尼
Bitch, I know you see me in my Lamborghini
婊子妳沒眼瞎 在藍寶堅尼裡的就是我
La-Lamborghini, La-Lamborghini
藍 藍寶堅尼 藍 藍寶堅尼
Ride so quick, you would think I'm Houdini
風馳電掣 你還以為我是魔術師
[Verse 1: KSI]
Been in the game since Namco oh
自從Namco出來我就在打電動了
Bring it back, I'm fully gassed, yo
帶回風潮 我已經養精蓄銳(加滿油了)呦
Vroom, vroom, in my brand new Lambo
Vroom, vroom 開著全新的藍寶
Juiced up, and I don't give a damn, yo
超爽der 林北才不鳥你
Going 120, and that's my slowest
時速120 這只是我最慢車速
On a one-way lane, like Lois
開在單行道,就像Lois lane(超人)
Who's that? Superman's bitch
那是誰? 超人的馬子
Wanna see what happens when I touch the Superman switch?
想知道我切換超人模式會怎樣嗎?
Ride with more peers than Morgan, what's up
開的車比Piers Morgan還多,怎樣?
Drive past bloggers that are walking
開車經過那些部落客
I taunt them, Matt Lees, can you see me?
我嘲諷他們了 Matt Lees 看到沒?
Wiling in my Lamborghini
林北讓你見識什麼是藍寶堅尼
[Hook: KSI]
La-Lamborghini, La-Lamborghini
藍 藍寶堅尼 藍 藍寶堅尼
Bitch, I know you see me in my Lamborghini, yeah
婊子妳沒眼瞎 在藍寶堅尼裡的就是我
La-Lamborghini, La-Lamborghini
藍 藍寶堅尼 藍 藍寶堅尼
Ride so quick, you would think I'm Houdini
風馳電掣 你還以為我是魔術師
[Verse 2: P Money]
Oh yeah
哦 耶
I be at home on the Xbox
我在家玩Xbox
Lord of the Mics in the background, slewing MCs with dreadlocks
Lord of the Mics就在這首歌裡,跟他的雷鬼頭一起與鏡頭旋轉
Snap that party, told this girl "come round"

告訴這個女孩"順道來參加"
Chick's long-tempered but her head top, whoah

這小妞脾氣好但是她就是不點頭 
She goes hard till my head drops

當我失望的低頭了她又才說好
It's all eyes when we connect, 

我們幾乎眼碰眼的溝通
Doggystyle and a Playboy bunny from downstairs, upstairs

用了狗趴式然後像兔子跳的上上下下樓梯式
Sound like a pet shop

聽起來像在寵物店
Guys wanna hype on man

一個男人想比另一個男人更出名
Call KSI, come yours and I'll put you in a headlock

叫KSI 帶你的幫派來 ksi會幫你把你夾在腋下打
I've been around since CoD 4

我在決勝時刻4已經混一陣子了
Search and Destroy hardcore G3 with a red dot

在找核心分子然後用我的G3紅外線瞄準、消滅他們
Haters get treated like a ho

那些嫉妒者就是這樣被對待的
You can tell them suck my dick and get lost

想活命就快來吸我屌然後給我滾
Paparazzi wanna take pics when I'm out with my son

記者想捕捉我和我兒子出門的照片
You can all get headshots

你們都可以準備被我爆頭了
This flow's like Formula One

這個RAP的節奏快的跟F1一樣
Cause I use the track like DRS

因為我的曲目就像可變尾翼
Quickly boosting the PRS

儀表板快速推進
She's going ape when I beat her chest

她興奮的像猩猩一樣拍打胸膛 
Bro, it's mad

兄弟 這太狂了
You can tell Rihanna come see me

你可以叫雷哈娜過來看我
Might have to speed dial in that genie

快點撥號給神燈精靈
JJ, lend me the Lamborghini

JJ 借我你的藍寶堅尼

[Hook: KSI]
La-Lamborghini, La-Lamborghini
藍 藍寶堅尼 藍 藍寶堅尼
Bitch, I know you see me in my Lamborghini, yeah
婊子妳沒眼瞎 在藍寶堅尼裡的就是我
La-Lamborghini, La-Lamborghini
藍 藍寶堅尼 藍 藍寶堅尼
Ride so quick, you would think I'm Houdini
風馳電掣 你還以為我是魔術師
[Verse 3: KSI]
When my Lambo on the track, fall back

當我的藍寶在路上行駛,倒車

When I'm riding at speed, get that neck crack oh

當我高速行駛、快到能輾斷人的脖子

Blazing on the engine, everybody looking back

引擎高速運轉,所有人回頭看

Like I'm shooting, gratata, got them going "fuck that"

我就像在射擊,他們一個個的說"靠腰"

Raise the fucking doors, I said make it look

抬舉起車門,我說讓"你們見識我的藍寶"

Like a fucking eagle, like I'm starting wars

我就像他媽的老鷹,好像是我引發戰火一樣

Dictating with my V12 deagle, speeds ain't even legal

描述著我的V12 deagle槍,速度不合乎法律

Scaring people, we ain't equal

讓人們大吃驚,我們是不同等級的人

Danny Glover ain't got shit on my motherfucking lethal weapon

就算是Danny Glover也得不到我這致命的武器

Armageddon sounding when the man arrives

世界末日聽起來就像是我到了這世上

When we hype I come alive, like a 5 Alive

當我活過來,就像5 Alive

On the drive 21 years, smashing up the scene

21歲就開藍寶上路,跌破一堆人的眼鏡

And I keep on winning, like I'm Mr Charlie Sheen

就像Charlie Sheen的"勝利"這首歌,我一路贏到底

[Hook: KSI]
La-Lamborghini, La-Lamborghini
藍 藍寶堅尼 藍 藍寶堅尼
Bitch, I know you see me in my Lamborghini
婊子妳沒眼瞎 在藍寶堅尼裡的就是我
La-Lamborghini, La-Lamborghini
藍 藍寶堅尼 藍 藍寶堅尼
Ride so quick, you would think I'm Houdini
風馳電掣 你還以為我是魔術師

 

--------------------------------------

以下註解大部分都是參考原本歌詞網站提供的英文註解:

 

1.Got rocks on my wrist: rocks可以是很多種礦石,想當然這裡是指最貴的鑽石xD

2.on my gyst: 根據谷歌這是一家酒吧

3.I'm Houdini: 他是一位有名的魔術師,這裡想表達他的藍寶堅尼快到像魔術師一樣,很快消失

4.I'm fully gassed, yo: 有種雙關的意思,他準備好了、加滿油了

5.Been in the game since Namco oh: 他是很早很早就出來玩遊戲的人

6.On a one-way lane, like Lois: 這裡的Lois Lane是一個超人的名字

7.Piers Morgan: 他是有開車公司的電視名人

8.Matt Lees: 他在2013年的時候,上傳一部影片在嗆jj (ksi),但是幾小時後就因為jj提出版權爭議被撤下,之後matt又重上傳一部沒有版權爭議的版本。儘管如此,jj還是名聲漸漸壯大,而matt現在還是沒沒無聞。

所以上一行的部落客也是在說JJ的Hater吧

9.dreadlocks: 雷鬼頭,可以自行上網看看長什麼樣子><

10.Lord of the Mics: 一位youtuber/歌手的名字

11.I be at home on the Xbox: jj 有名的就是在Xbox上完FIFA足球遊戲

12.Doggystyle and a Playboy bunny from downstairs, upstairs: 形容交配過程,可以去谷歌看圖片

13.Headlock: 一種拳擊招式,把對手夾在腋下打

14.DRS: (Drag Reduction System)F1賽車中的減少空氣阻力系統、可變尾翼

15.she's going ape when i beat her chest

bro, it's mad. you can tell Rihanna come see me: 這是參考在2009年Chris Brown打Rihanna一事,

這裡用雙關因為當猩猩拍打自己的胸膛是表示威脅對手,然後go ape有變猩猩以及生氣、興奮的意思。

16.Raise the fucking doors: 藍寶堅尼的車門是向上開的

17.Dictating with my V12 deagle, speeds ain't even legal: 一種槍枝,這裡藉指藍寶堅尼,速度快得不合理

18.5 Alive: 可口可樂公司的一種果汁

19.Danny Glover: 在80、90年代在電影中演出警察一角

20.Mr. Charlie Sheen: 參考自一個網路有名的梗,這位演員/歌手有首歌說明著"勝利"

 

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 zoey 的頭像
    zoey

    instagram: wizoed

    zoey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()